معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تبیین رخداد بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی برای جوانان یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر جمشیدنژاد در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان  به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: رخداد بزرگ پیروزی انقلاب باید توسط مسئولان برای جامعه جوانان و به‌ ویژه نسل چهارم بعد از انقلاب تبیین شود.

وی اظهارداشت: نسل جوان آشنایی کامل با شرایط زمان انقلاب و حوادث آن زمان ندارند که باید دستگاههای اجرایی به عنوان پیام رسان زمینه این آشنایی را فراهم کنند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان با اشاره به توجه به بعد مردمی برنامه های گرامیداشت جشنهای انقلاب توسط گروهها و تشکلهای مردمی گفت: بزرگداشت رخداد بزرگ پیروی انقلاب اسلامی ایران با استفاده از همه امکانات و پتانسیل های مردمی از وظایف شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی است.

وی ضمن تاکید بر برنامه ریزی بخشی در درون دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت این مناسبت اظهارداشت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور مسئولان در مساجد، مدارس و دانشگاهها از سوی روابط عمومی ادارات مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار از جمله برنامه های ستاد دهه فجر استان را برگزاری نمایشگاه خدمات دولت برای اطلاع مردم در محیط های درونی و بیرونی ادارات با رویکرد امیدواری مردم ، سرکشی مسئولان از خانواده شهدا ،برگزاری مسابقات ورزشی ، فرهنگی و هنری توسط نهادهای ذیربط ، مصاحبه صدا و سیما با شخصیت های برجسته ای که از انقلاب خاطراتی دارند و برنامه ریزی برای حضور مسئولان در مراسم محوری شهرستانها و گزارش به مردم برشمرد.

جمشیدنژاد همبستگی و وحدت مردم را اولین رکن از ارکان پیروزی انقلاب نام برد و  تصریح کرد: مردم ایران با همبستگی تحت عنوان یک «امت واحده» حکومتی را سرنگون کردند که با حمایت ابر قدرتها بنا بود، سالیان سال استمرار داشته باشد.

معاون استاندار اعتقاد مردم به داشتن مرجع دینی و رهبری را رکن مهم دیگر انقلاب اسلامی ایران برشمرد و ادامه داد : مردم مسلمان ایران علی رغم سخت گیریهای ساواک  در خصوص ممنوعیت ذکر نام امام خمینی(ره) اما با عشق و علاقه تصویر و تمثال ایشان را در لابلای کتابها و در تکایا و مساجد توزیع می کردند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری و مسئول کمیته سازمانها و نهادهای ستاد دهه فجر استان نیز در این جلسه گفت : روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مردم باید ضمن تعامل با رسانه ها ، آگاهی بخشی افکارعمومی را در برنامه داشته باشند.

جواد سالارزهی بر فضاسازی و تبلیغات محیطی دستگاههای اجرایی استان متناسب با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز ضمن تشریح برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گفت: 22 کمیته اجرای برنامه های این ستاد را با نگاه بصیرت افزایی ، خودباوری ، امیدآفرینی و دشمن شناسی در سطح استان برعهده دارند.

عباس صفدری شعار اصلی و محوری دهه فجر امسال را «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» بیان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.