مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به همت دفتر بانوان و خانواده استانداری و با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط، نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان از 16 بهمن به مدت یک‌هفته در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مریم پویا امروز در «کارگروه تخصصی بانوان و خانواده» که در استانداری برگزار شد، افزود : این نمایشگاه با رویکرد شناسایی پتانسیل های بالقوه زنان استان در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی ، همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

 وی اهداف برگزاری این نمایشگاه را زمینه سازی موثر برای اشتغال و کارآفرینی بانوان فعال، تقویت مشارکت و تعامل بین دستگاهی، تقویت بنیه اقتصادی خانواده ها، فرهنگ سازی و نقش آفرینی در عرصه های اقتصاد و فرهنگ در خانواده برشمرد . 

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری بهره گیری مطلوب از ظرفیت های نهفته کارآفرینان استان ، گسترش فرهنگ زندگی به سبک ایرانی و اسلامی، ترویج فرهنگ کار و اصلاح الگوی مصرف ، فراهم آوردن مکانی برای گرد هم آمدن بانوان کارآفرین و به اشتراک گذاشتن تجربه های مفید و ارزنده در زمینه اشتغال را از دیگر اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

 پویا اظهارداشت: تقدیر از برگزیدگان نمایشگاه، برگزاری کارگاه های آموزشی و آیین های فرهنگی وسنتی استان،ایجاد زمینه عرضه و ارائه دستاوردهای زنان در دستگاههای دولتی و بخش خصوصی،اجرای برنامه های جذاب برای کودکان با محوریت کانون پرورش فکری و دایرنمودن غرفه هایی با فعالیت های جذاب و مفید مانند ارائه خدمات و اطلاعات طب سنتی و داروهای گیاهی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

وی خواستار بهره مندی از تجارب موفق و ارزنده دستگاههای اجرایی استان در برگزاری این نمایشگاه در حوزه اشتغال و کارآفرینی بانوان مستعد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.