سرهنگ یدالله ستوده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه رانندگی ساعت 30 دقیقه بامداد امروز در 15 کیلومتری مسیر ایرانشهر - نیکشهر رخ داد.
وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون کشنده با یک دستگاه اتوبوس ولوو برخورد کرد که 13 نفر شامل راننده و سرنشینان اتوبوس و 2 راننده و یک سرنشین کامیون کشنده مجروح و توسط خودروهای امدادی به بیمارستان خاتم(ص) ایرانشهر منتقل شدند.
وی تصریح کرد: همچنین یک سرنشین اتوبوس ولوو در این حادثه جان خود را از دست داد.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس راه حاضر در محل علت این تصادف را تجاوز به چپ راننده کامیون کشنده اعلام کردند.
سرهنگ ستوده خاطر نشان کرد: انحراف و تجاوز به چپ یکی از شایع ترین علل وقوع بسیاری از تصادفات در مسیر های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان است.
وی بیان کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7314**3213 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.