کوروش بالادست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مقدار نفت سفید از طریق فروشندگی های شهری و تعاونی های روستایی در شهرستان های تابعه نواحی این منطقه در زاهدان، زابل، خاش و سراوان میان خانوارهای تحت پوشش توزیع شده است.
وی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه، دوری از مبادی تامین و محدود بودن ظرفیت ذخیره سازی انبارهای نفت منطقه، بخشی از این سوخت به منظور ذخیره سازی در ماه های گرم سال میان خانوارها توزیع شده است.
وی وضعیت ذخیره سازی و توزیع نفت سفید در منطقه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و از مردم سیستان و بلوچستان خواست با انجام اقدامات بهینه سازی و صرفه جویی مصرف از اتلاف انرژی در منازل و محیط کار خودداری کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان وضعیت تامین گاز مایع را مطلوب دانست و گفت: 82 هزار تن گاز مایع در 9 ماهه امسال در منطقه توزیع شده است.
بالادست افزود: با پیگیری های لازم در بحث تامین، حمل و ذخیره سازی شرایط مطلوبی برای ارائه خدمات در زمینه توزیع گاز مایع وجود دارد.
به گزارش ایرنا منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه زاهدان، زابل، خاش و سراوان بیش از نیمی از مساحت سیستان و بلوچستان را در برگرفته و وظیفه خدمت رسانی به مردم در شمال، مرکز و بخش هایی از جنوب استان را به عهده دارد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتظاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.