به گزارش ایرنا احمد امیرشاهی روز شنبه در آیین استعدادیابی یکی از مدارس شهرک گلخانی شهرستان نیمروز اظهار داشت: با وجود خشکسالی دریاچه بین المللی هامون و مشکلات مالی در سیستان استعدادهای فراوانی در این منطقه وجود دارد.
وی بیان کرد: استعدادها و ظرفیت های منطقه باید از سوی مدیران مدارس معرفی شوند تا نوجوانان و جوانان با انگیزه ای قوی در میدان های ملی و جهانی حضور یابند.
مدیر آموزش و پرورش نیمروز تصریح کرد: معراج شیخ به عنوان کاپیتان در یکی از تیم های کبدی جهان حضور دارد و همگان به وجود وی افتخار می کنند.
امیر شاهی با اشاره به پیشنهاد سه کشور برای حضور امید آرامی قهرمان جهانی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم مسئولان از ظرفیت های موجود به خوبی حمایت کنند.
وی تاکید کرد: از ظرفیت ها و تجربیات معراج شیخ، هادی اشترک و امید آرامی در آینده نزدیک در شهرستان نیمروز استفاده می شود تا بتوانیم دهها و صدها مثل خودشان در زمینه های مختلف ورزشی پرورش داده شوند.
به گزارش ایرنا معراج شیخ عضو تیم ملی کبدی ایران و عضو یکی از تیم های کبدی جهان امروز / شنبه/ با حضور در یکی از مدارس شهرک گلخانی شهرستان نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان دانش آموزان این مدرسه را با ورزش کبدی آشنا کرد.
معراج شیخ تاکنون توانسته با حضور در تیم ملی ایران مقام نخست رقابت های آسیایی سال 89، مقام نخست جام باشگاههای پاکستان در سال 90، مقام قهرمانی رقابت های کبدی ساحلی آسیایی سال 91، عنوان دوم رقابت های المپیک داخل سالن کره جنوبی و جایگاه دوم رقابت های آسیایی اینچئون کره در سال 93 را با تلاش تیمی کسب کند.
سیستان و بلوچستان در رشته کبدی از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است به گونه ای که تعدادی از بازیکنان این استان در تیم ملی ایران حضور دارند.
7317**3213 خبرنگار: حامد غلامی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.