مهرداد جهاندیده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: جشنواره امتنان با هدف معرفی کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه هر سال در سه مرحله کارگاهی و کارخانه، استانی و کشور برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت ‌های ارزشمند کارگران، تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران عنوان کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: زمان نام نویسی در این جشنواره برای جامعه هدف تا 25 دی امسال ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه سیستان و بلوچستان می ‌توانند همزمان با سایر استان ‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به انجام فرایند نام نویسی اقدام کنند.
جهاندیده زمان برگزاری جشنواره استانی امتنان ویژه کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه را دهه فجر اعلام کرد و گفت: در ادامه فرآیندهای جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از میان منتخبان استانی و ‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی افرادی برگزیده و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان تجلیل می شوند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.