به گزارش دریافتی ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «احمد طاهری» روز پنجشنبه با تشریح جزئیات این عملیات گفت: ماموران انتظامی شهرستان های «مهرستان و سراوان» در سلسله عملیات های منسجم علیه قاچاقچیان مسلح یک باند بزرگ را که با استفاده از خودرو های تیزرو قصد جابه جایی مقادیر معتنابهی موادمخدر به صورت مسلحانه در محورهای فرعی سراوان را داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه روزی، روز گذشته یگان های عملیاتی پلیس، دو دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند را شناسایی و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
این مقام انتظامی با اشاره به ورود قاچاقچیان به کمین پلیس، گفت: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمین و مشاهده یگان های عملیاتی پلیس، با تغییر مسیر ناگهانی و تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از منطقه را داشتند که ماموران پس از هدف قرار دادن لاستیک های این خودرو ها، ضمن دستگیری 4 قاچاقچی مسلح، یک تن و 208 کیلوگرم تریاک و 51 کیلوگرم حشیش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه سلاح کلت کمری کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده موادمخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.
شهرستان های سراوان و مهرستان در 347 و 400 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده اند.
استان سیستان و بلوچستان حدود هزار کیلومتر مرز زمینی و دریایی با پاکستان دارد.
3402 **6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.