محمد حسین اشرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر قاچاق گاز مایع از بازارچه مرزی پیشین به کشور پاکستان، اقدامات در خصوص بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این راستا سه دستگاه تریلی با 84 هزار و 210 لیتر گاز مایع مشکوک به قاچاق توقیف و چهار نفر متهم دستگیر و پرونده تحویل تعزیرات حکومتی ایرانشهر شد.
وی ادامه داد: با شروع بررسی در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز متهمان احضار که در اظهارات خود مبدا بارگیری سوخت های مکشوفه را بندرعباس و مقصد را کشور پاکستان اعلام کردند.
وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با توجه به استفاده قاچاقچیان از اسناد مجعول و همچنین انجام شگردهای مختلف برای حمل کالای قاچاق و براساس اقرار متهمان، تخلف را وارد دانست.
سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: متخلفان این پرونده علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 2 میلیارد و 23 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
اشرفی اظهار داشت: در ماه گذشته نیز اشخاصی که با شگردهای پیچیده قصد انتقال غیر مجازگاز مایع از استان البرز به مقصد کشور افغانستان را داشتند با اقدامات به موقع اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در نزدیکی مرز در محدوده شهرستان هیرمند در شمال این استان شناسایی و دستگیر شدند.
7316** 3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.