سرهنگ داود شهرکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 نفر به نام های علی بیابانی فرزند آسا و محسن برزکار فرزند حسین و مجروح شدن فردی به نام کاظم بزمانی فرزند علم در شهر بزمان، توسط راکبان مسلح یک دستگاه موتور سیکلت در ساعت 16:30 ششم آبان امسال به قتل رسیدند.
وی ادامه داد: با پیگیری و رصد اطلاعاتی صورت گرفته و استفاده از توان سران طوایف و قبایل، یک نفر از عواملی که مشارکت در قتل داشته به نام(ه . ا) یک ساعت پس از وقوع حادثه توسط نیروهای قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر دستگیر و تحویل مراجع مربوطه و نیروی انتظامی شهرستان داده شد.
وی افزود: در ادامه پیگیری ها و اقدامات اطلاعاتی توسط نیروهای این قرارگاه، پس از گذشت مدت 17 روز از زمان وقوع این حادثه، عامل اصلی این قتل ها به نام (پ . ک) روز گذشته با همکاری سران طوایف منطقه دستگیر شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و این قرارگاه با تمام توان در موضوع امنیت ورود پیدا کرده و با متخلفان و مخلان امنیت با تمام توان و ظرفیت برخورد می کند.
سرهنگ شهرکی ضمن تقدیر ازهمکاری علما، معتمدان و سران طوایف اظهار داشت: کمک مردم و سران قبایل در این زمینه تاثیر بسزایی دارد.
به گزارش ایرنا بزمان در 100 کیلومتری غرب ایرانشهر و در مسیر ایرانشهر- بم واقع شده است.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان در مسیر زاهدان- چابهار و چابهار- بم قرار دارد.
7314**3213 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.