به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، سید دانیال محبی روز یکشنبه در دیدار با فرمانده هان و رده های مختلف سپاه پاسداران استان اظهار داشت: همرزمان شهیدمان برای این انقلاب جانفشانی کردند و ما که بازمانده آن دوران هستیم وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه سپاه در همه ماموریت های خود در کشور موفق عملکرده است گفت: امروز عصر اعتدال و تدبیر است و همه وظیفه داریم این رسالت سنگین را به نحو شایسته به پیش ببریم.
وی با اشاره به مشکلات، کمبودها و مطالبات مردم سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات استان همکاری و همراهی همه نهادها و سازمان ها ضروری است.
سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه منطقه ‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و سردار حسین معروفی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار آمادگی خود را برای همکاری هرچه بیشتر در زمینه توسعه و محرومیت زدایی استان در کنار توجه به مباحث مربوط به تامین امنیت اعلام کردند.
به گزارش ایرنا پنجشنبه هفته قبل در مراسمی سید دانیال محبی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان منصوب و از زحمات علی اوسط هاشمی استاندار سابق تجلیل شد.
سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان و افزون بر 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
7326**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.