به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز یکشنبه اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، قصد جابه جایی مواد مخدر از شهرستان سراوان و انتقال به استان های مرکزی کشور را داشتند، مطلع شدند.
وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی ماموران، اعضای این باند در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شدند و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: یگان های عملیاتی سراوان شب گذشته چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را در مسیرهای فرعی شناسایی کردند و پس از ورود سوداگران مرگ به کمین، با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند.
سردار قنبری با اشاره به توقیف چهار دستگاه خودرو سبک حامل مواد مخدر، گفت: پنج قاچاقچی در این درگیری دستگیر و در بازرسی از خودروها، یک تن و 500 کیلوگرم تریاک و 2 قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.
به گزارش ایرنا سراوان با وسعتی حدود 13 هزار و 905 کیلومترمربع و 175 هزار و 728 نفر جمعیت، شرقی ترین شهرستان سیستان و بلوچستان است که در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.