مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ عکاس از ۲۷ استان کشور رزومه خود را به دبیرخانه جشنواره ملی عکس نگاران ارسال و ثبت نام کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه این جشنواره به شیوه جشنواره - اردویی برای اولین بار در استان برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری اولین جشنواره ملی عکس نگاران متوجه کردن همه نگاه‌ها به سیستان و بلوچستان بود.

حسین مسگرانی ادامه داد: از بین ۴۰۰ شرکت کننده ۳۰ نفر از ۲۷ استان کشور  براساس رزومه کاری‌شان برای حضور در این اردو انتخاب شدند. همچنین ۲۵ عکاس استانی و ۳۰ عکاس که به هزینه خود در این اردوها شرکت دارند تیم عکاسان را همراهی می‌کنند.

وی از ویژگی‌های این جشنواره را داوری زنده و همزمان با پایان اردوها عنوان کرد و افزود: عکاسان این جشنواره در دو بخش چشم انداز شهری و طبیعت استان با هدف نگاه امید بخش به زندگی به عکاسی می‌پردازند.

مسگرانی بیان کرد: امروز(شنبه) اولین روز حضور عکاسان در استان است که برای عکاسی به زابل سفر می‌کنند.

این مقام مسئول به برگزاری ورک شاپ توسط اساتید برتر کشوری در حوزه عکاسی اشاره کرد و افزود: این ورکشاپ در مجتمع فرهنگی هنری زاهدان برگزار می شود و حضور عکاسان در این دوره از ورکشاپ ها می‌تواند در ارتقا عکاسی استان کمک فراوانی کند.

۲۰ آبان تیم عکاسان جشنواره ملی عکس نگاران در زابل و ۲۳آبان در چابهار حضور پیدا می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.