به گزارش ایرنا امروز شنبه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرستان مرزی سراوان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر ترامپ انزجار خود را از سیاست های خصمانه این کشور علیه ایران اعلام کردند.
یکی از دانش آموزان حاضر در راهپیمایی 13 آبان به خبرنگار ایرنا گفت:‌ امروز آمده ایم تا بگوییم ملت ایران حامی و پشتیبان ولایت فقیه است و همچنین نفرت خود را نسبت به رئیس جمهور آمریکا اعلام کنیم .
محمد امین صالح زهی افزود: آمریکا همیشه دشمن ایران بوده و است.
دانیال داشاد دانش آموز سراوانی دیگر شرکت کننده در راهپیمایی گفت‌: ما دانش آموزان با حضور در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی را به دهان آمریکا می زنیم.
وی اظهارداشت: ما آمده ایم بگوییم همواره پشت سر ولایت فقیه خواهیم ماند و هر ساله با حضور در مراسم 13 آبان اعلام همبستگی خود را با ولایت فقیه اعلام می کنیم.
محمد بلوچزهی یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی گفت:‌ 13 آبان روز معرفی آمریکای ظالم به جهانیان است.
به گزارش ایرنا حضور گسترده روحانیون، علما، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم شیعه وسنی سراوان در راهپیمایی 13 آبان با توجه به موضع گیری ها و یاوه گویی های ترامپ نسبت به ملت ایران و سپاه پاسداران نمادی از وحدت و مشت محکمی بر دهان استکبار بود.
راهپیمایی 13 آبان امروز از مقابل مسجد علی ابن ابیطالب(ع) سراوان آغاز شد و با به آتش کشیدن کاریکاتور رئیس جمهور آمریکا و اعلام قطعنامه به پایان رسید.
سراوان در جنوب شرق سیستان وبلوچستان در 347 کیلومتری زاهدان مرکز استان واقع شده است .
7336**3213 خبرنگار :احسان بختیاری **انتشار دهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.