به گزارش ایرنا خیابان های شهر میزبانان ولایت امروز مملو از قشرهای مختلف مردم پیر و جوان، زن و مرد، دانشجو و دانش آموز، بازاریان، مسئولان و مدیرانی بود که با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، نفرت و انزجار خود را از سیاست‌ های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان با حمل پلاکاردهایی که جملات ضد استکباری بر آن حک شده بود و سر دادن فریادهای کوبنده نشان دادند که هرگز از تلاش برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی دست بر نمی دارند.
مشت های گره کرده دانش آموزان هنگام سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «الله اکبر»، «خامنه ای رهبر» که به صورت یکپارچه و هماهنگ سر می دادند نمادی از سازش ناپذیری ملت همیشه مقتدر ایران را با شیطان بزرگ به نمایش گذاشت.
امام جمعه ایرانشهر در جمع راهپیمایان گفت: آمریکا باید بداند که ملت ایران همانگونه که تا به امروز در مقابل زورگویی ها و زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کرده اند از این پس نیز حرکت در این مسیر را مقتدرانه ادامه می دهند.
حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی با گرامیداشت فرا رسیدن 13 آبان و روز دانش آموز، افزود: ملت ایران با حضور حماسی و سراسر اقتدار خود بار دیگر در چنین روزی به صحنه آمده و سیلی محکمی بر ایادی استکبار زدند.
وی از حضور با شکوه مردم ایرانشهر در راهپیمایی 13 آبان تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314 **3042 خبرنگار: محمد هادی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.