به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن بارانی روز شنبه در جمع پرشور راهپیمایان مراسم 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در زاهدان اظهار داشت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا عزت، پیشرفت و قدرت ایران اسلامی را در جهان بر نمی تابند.
وی بیان کرد: وقایع 13 آبان خصومت آمریکا با اسلام و انقلاب اسلامی را به خوبی برای جهانیان نمایان کرد.
وی افزود: 13 آبان فرصتی تاریخ ساز برای انقلاب اسلامی است و به تعبیر امام راحل(ره) انقلاب دوم ملت ایران به حساب می آید.
وی تصریح کرد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، سربلندی و عزتمندی ملت ایران را نمی توانند ببینند و همیشه در حال دشمنی با انقلاب اسلامی هستند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: وقایع 13 آبان یادآور بصیرت، آگاهی، فهم، حضور به موقع ملت ایران در صحنه انقلاب اسلامی و بصیرت دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار بود.
حجت السلام بامری اظهار داشت: آگاهی و فهم دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) در 13آبان مثل خورشید می درخشد.
وی بیان کرد: دشمنی آمریکا در تمام دوران انقلاب اسلامی به وضوح قابل مشاهده است و هر بار با بصیرت و آگاهی مردم تمام نقشه های شوم آن خنثی شده است.
وی افزود: 13 آبان فرصتی مناسب برای بازخوانی اقدامات آمریکا علیه ملت ایران اسلامی برای نسل جدید است.
وی تصریح کرد: 13 آبان برای ملت سرافراز ایران اسلامی یادآور سه واقعه مهم از جمله تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 43، کشتار دانش آموزان بی گناه در سال 57 توسط رژیم وابسته به شاه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با یکدیگر در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برآمده از ملت ایران هستند هم داستان شده اند.
حجت الاسلام بارانی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح مایه افتخار و عزت ملت ایران اسلامی هستند.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه ای از اندیشه دینی ملت ایران است.
وی افزود: امنیت و آرامش منطقه مرهون تلاش های نیروهای نظامی، انتظامی و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران امید مستضعفان و محرومان جهان است و به همین دلیل استکبار جهانی با این ارگان مقدس دشمنی می ورزد.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدرسرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.