سرهنگ یداله ستوده پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین حادثه رانندگی ساعت 15 و 30عصر امروز در حدود 100 کیلومتری مسیر فرعی روستایی دلگان - جلگه بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با عابر پیاده رخ داد.
وی افزود: توجه نداشتن به جلو از طرف راننده سواری پژو، در این حادثه رانندگی منجر به فوت عابر پیاده شد.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه رانندگی دوم گفت: ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز در حدود 160 کیلومتری مسیر فرعی روستایی نیکشهر- فنوج یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه موتورسیکلت با هم برخورد داشتند.
ستوده افزود: در این حادثه بی احتیاطی راکب موتورسیکلت به دلیل رعایت نکردن حق تقدم در عبور منجر به فوت وی و مصدوم شدن سرنشین آن شد.
وی گفت: همچنین سومین حادثه رانندگی سیستان و بلوچستان ساعت 18 و30 دقیقه امروز در حدود 80 کیلومتری مسیر نیکشهر - ایرانشهر بین یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه تریلی رخ داد.
وی افزود: این حادثه رانندگی نیز 2 کشته و 6 مجروح برجای گذاشت.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: دلیل وقوع این حادثه در دست بررسی است.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. irnazahedan@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.