به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هشتمین سالگرد شهادت شهدای وحدت سیستان و بلوچستان و پنجمین سالگرد سردار شهید لک زایی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان اظهار داشت: نام شهید بزرگوار شوشتری به عنوان مسیح سیستان و بلوچستان همیشه در دل و ذهن مردم این استان ماندگار شده است.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران در منطقه جنوب شرق کشور همان راه و روش شهید شوشتری یعنی مردم داری، مردم یاری و مردم نوازی را ادامه می دهد.
وی افزود: امروز با وجود تمامی توطئه های دشمنان مردم این منطقه خادمان خود را بخوبی می شناسند و همراه و همگام آنان در همه مسائل هستند.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با اشاره به ترس و وحشت دشمنان اسلام از سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز به دلیل عملکرد بسیار خوب سپاه در داخل و خارج از کشور رئیس جمهوری آمریکا آن را مورد هجمه خود قرار داده است.
به گزارش ایرنا هشتمین سالگرد شهادت شهدای وحدت با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، معاون استاندار، مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و سران و معتمدان طوایف در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
براثر انفجار تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان در 26 مهرماه 1388 سرلشکر شهید شوشتری جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی و فرمانده قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب شرق کشور، سرتیپ محمد زاده فرمانده وقت سپاه سیستان و بلوچستان و بیش از 40 نفر از فرماندهان سپاه و سران طوایف اهل سنت و جمعی از مردم شیعه و سنی این استان به شهادت رسیدند.
7316** 6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.