به گزارش ایرنا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در این همایش گفت: شادی، مهربانی و سلامت بخشی از حقوق کودکان است که تعدادی از آنان به دلیل خودخواهی بزرگترها از این حقوق محروم اند.
معصومه هادی با اشاره به خودخواهی انسان های بزرگ گفت: همه‌ ما می‌ دانیم شادی، مهربانی، خواندن، نوشتن، سلامت و بازی بخشی از حقوق کودکان است اما برخی بزرگترها به دلیل خودخواهی ‌هایی که دارند کودکان را از این حقوق اساسی محروم کرده‌ اند.
وی افزود: همه‌ کودکان از لحظه‌ ای که به دنیا می‌ آیند الگوی رشد مشخصی دارند و در عین حال، نمادهای متفاوتی از فرهنگ‌ ها و خانواده ‌های گوناگون هستند که الگوهای رفتاری جامعه را می‌ آموزند.
وی ادامه داد: هرگاه این الگوها صادقانه ارائه شود نتیجه‌ آن کودکانی صادق و امانتدار است.
وی نقش مربیان و مسئولان را به دلیل ارتباط با کودکان بسیار حساس ذکر کرد و گفت: وظیفه‌ سنگینی برای ارائه‌ آموزش ‌های هوشمندانه و علمی به کودکان برعهده‌ همه‌ ماست.
به گزارش ایرنا اجرای نمایش این حسین کیست؟ حضرت زینب(س)، افتتاح سامانه‌ ایده‌ کودک، انجام آزمایش‌های علمی، رونمایی از عروسک‌ های سنتی سیستان و بلوچستان و اهدای کتاب به مهمانان بخش ‌های دیگر این ویژه برنامه بوده است.
هم اینک 26 مرکز ثابت و سه مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سیستان و بلوچستان فعالیت‌ های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را به افزون بر 30 هزار عضو این نهاد ارائه می دهند.
7316**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.