به گزارش ایرنا حسین ثوری روز دوشنبه در آیین تجلیل از ورزشکاران مدال آور سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: ورزشکاران رشته های ووشو، بوکس، کشتی، دو و میدانی، پهلوانی و زورخانه ای، سپک تاکرا و بدمینتون سیستان و بلوچستان در این مدت تنها در عرصه ملی و کشوری حدود 30 مدال رنگارنگ از آن خود کردند.
وی با بیان اینکه در سیستان و بلوچستان نیاز است همه تلاش ها برای معرفی چهره واقعی استان بکار گرفته شود گفت: ورزشکاران استان به زیبایی توانستند با نقش آفرینی در عرصه های مختلف ملی و بین المللی معرف خوی و منش واقعی مردم این دیار باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: این نهاد در راستای حمایت از مدال آوران عرصه های مختلف ورزشی برای ورزشکاران قهرمان المپیک 300 میلیون ریال، قهرمان جهانی 150 میلیون ریال و مدال آوران آسیایی 100 میلیون ریال پاداش در نظر گرفته است.
وی افزود: همچنین برای قهرمانان کشوری در رشته های غیر سبکی در رده جوانان 10 میلیون ریال، بزرگسالان 20 میلیون ریال و نوجوانان پنج میلیون ریال پاداش پیش بینی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به برگزاری بازی های آسیایی جاکارتا در سال 97 امیدواریم با حمایت های لازم بتوانیم برای نخستین بار شمار ورزشکاران استان را در این دوره از رقابت ها افزایش دهیم.
به گزارش ایرنا هم اینک 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.
7316** 3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.