به گزارش ایرنا سردار غلامنبی کوهکن روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رژه و صبحگاه نیروهای مسلح، گرامیداشت روز سرباز در همه پادگان ها، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، گردهمایی رزمندگان پیشکسوت و تجلیل از رزمندگان و جانبازان دستگاههای اجرایی استان از مهمترین برنامه های این هفته است.
وی افزود: آذین بندی خیابان ها و میادین مهم، حضور گسترده در نمازهای جمعه، سخنرانی رزمندگان پیشکسوت در مدارس برای آشنایی دانش آموزان با واقعیت های دفاع مقدس، رقابت های مختلف ورزشی، نمایشگاه عکس و افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.
وی ادامه داد: همچنین سپاه عملیات حصر آبادان که یکی از مهمترین حماسه های دوران دفاع مقدس است را در این هفته به صورت زنده در ایرانشهر اجرا می کند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: «من انقلابی ام» شعار امسال هفته دفاع مقدس است و رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور همزمان با آغاز این هفته در پنج شهرستان زاهدان، زابل، ایرانشهر، خاش و کنارک برگزار می شود.
کوهکن افزود: 15 کمیته مختلف برای اجرای بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان تشکیل و مسئولیت هر کدام از این کمیته ها بر اساس وظایف محوله به یکی از نهادها و سازمان ها واگذار شده است.
به گزارش ایرنا هفته دفاع مقدس از روز 31 شهریور آغاز می شود و تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.