فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 60 عنوان برنامه کلی و 600 برنامه جزئی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد‌شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در نشست خبرب با اصحاب رسانه پیرامون برنامه های سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت:با توجه به شعار امسال که اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامیده شده است ، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با هدف حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ترویج ولایت مداری و خودباوری ملی و دینی برگزار می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برنامه های هفته دفاع مقدس را با سه رویکرد گفتمانی و تقریبی، تجلیلی و تکریمی و تبلیغی و اطلاع رسانی در 12 حوزه برگزار خواهد‌کرد.

رئیس ستاد گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سپاه سلمان گفت: ما در دفاع مقدس خود را به دنیا عرضه کردیم که با دست خالی مقابل شرق و غرب ایستادیم و از انقلاب و تمامیت عرضی ایران اسلامی دفاع کردیم.

این مسئول با تاکید بر  لزوم انتقال پیام‌ها و معنویات دفاع مقدس به مردم اظهار داشت: تبیین نقش رهبری،  تبیین قدرت دفاعی و بسیج مردمی ، تبیین نقش بصیرت و همگرایی اقوام در عدم تبعیت از دشمن ، نهادینه کردن روحیه ولایتمداری و ایثار،تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس و بهره‌گیری از فضای معنوی ماه محرم و تقارن ِآن با آغاز هفته دفاع مقدس به عنوان راهبردهای اساسی اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی افزود: باید با بازگو کردن مداوم و مستمرحوزه‌های دفاع از دو آسیب فراموشی و تحریف جلوگیری کنیم تا همیشه دفاع مقدس برای نسل‌های امروز و فردا بازگو و ماندگار شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس حضور ماندگاری داشته است، گفت:امسال به فضل الهی هفته دفاع مقدس با شعار "من انقلابی‌ام" آغاز می شود که هر روز آن شعار ویژه خاص خود را دارد و برنامه ها نیز بر همان اساس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه سلمان بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در حوزه های اقتدار، تببین و تشریح دفاع مقدس و بصیرت افزایی،ایثارگران، محرومیت زدایی، گرامیداشت و تجلیل، امر به معروف و نهی از منکر، ورزش و سلامت، نقش طلاب و روحانیون، بسیج، امور فرهنگی، بررسی نقش مداحان در دفاع مقدس و تقویت روحیه روشنگری، اقتصاد مقاومتی، زنان برگزار می‌شود که در هر کدام از این حوزه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هفته  دفاع مقدس از 31 شهریور ماه آغاز خواهد شد، اذعان داشت: برگزاری رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه در پنج شهرستان کنارک، ایرانشهر، خاش، زاهدان و زابل از مهمترین برنامه های حوزه اقتدار است که در این روز نیروهای مسلح اقتدار خود را به نمایش خواهند‌گذاشت

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.