حمیدرضا پارسا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هواپیمای ایران ایر حامل نخستین کاروان های ورودی حج تمتع سال 96 سیستان و بلوچستان ساعت 23:30 جمعه شب وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.
وی افزود: با توجه به حجم بالای ترافیکی در فرودگاه جده بیشتر بار مسافران این پرواز در لحظه اعزام به سمت فرودگاه زاهدان حمل نشد.
وی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته بارهای مسافران حج تمتع استان از طریق هوایی به فرودگاه کرمان منتقل و از آنجا زمینی به سمت زاهدان حمل شد.
مسئول روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: بار این مسافران از امروز در قسمت انبار بار ‌‌(ایران ایر) از ساعت هشت صبح تا 16 عصر آماده تحویل است.
پارسا افزود: حجاجی که 24 شهریور بار خود را تحویل نگرفتند می توانند با در دست داشتن رسید بار (تگ بار) به انبار هواپیمایی ایران ایر واقع در ضلع شمالی فرودگاه بین المللی زاهدان مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: بازگشت حجاج تمتع امسال سیستان و بلوچستان تا بامداد چهارم مهر ادامه دارد.
وی بیان کرد: در مجموع 2 هزار و 413 حاجی سیستان و بلوچستان در قالب 17 کاروان بوسیله 9 فروند هواپیما شامل یک فروند هواپیمای ایرباس قشم ایر از مبدأ فرودگاه جده و هشت فروند هواپیمای ایرباس هواپیمایی ایران ایر از مبدأ مدینه منوره وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می شوند.
به گزارش ایرنا هر هفته بیش از 80 پرواز داخلی از فرودگاه زاهدان به نقاط مختلف کشور و شماری پرواز در مسیرهای بین المللی از جمله بغداد، دبی و نجف انجام می شود.
3042**3213 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.