حمیدرضا پارسا جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کاروان های بازگشته از عربستان شامل برادران و خواهران اهل سنت است که از تهران به حج تمتع اعزام شده بودند.
وی افزود: پرواز فوق العاده هواپیمایی جمهوری اسلامی(ایران ایر) ورودی حج تمتع سال 96 حامل 275 حاجی سیستانی و بلوچستانی ساعت 23:30 وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.
وی گفت: بازگشت حجاج تمتع امسال سیستان و بلوچستان تا بامداد چهارم مهر ادامه دارد.
وی بیان کرد: در مجموع 2 هزار و 413 حاجی سیستان و بلوچستان در قالب 17 کاروان بوسیله 9 فروند هواپیما شامل یک فروند هواپیمای ایرباس قشم ایر از مبدأ فرودگاه جده و هشت فروند هواپیمای ایرباس هواپیمایی ایران ایر از مبدأ مدینه منوره وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می شوند.
مسئول روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تمام نهادها و سازمان های شرکت کننده در عملیات بازگشت حجاج آمادگی لازم برای ارائه خدمات به این عزیزان را دارند و تدابیر لازم اندیشیده شده است.
وی همچنین از استقبال کنندگان خواست برای تسریع در روند خروج حجاج از فرودگاه به علائم و تابلوهای راهنما و هشدارهای پلیس توجه کنند تا عملیات بازگشت حجاج به بهترین شکل انجام شود.
به گزارش ایرنا هر هفته بیش از 80 پرواز داخلی از فرودگاه زاهدان به نقاط مختلف کشور و شماری پرواز در مسیرهای بین المللی از جمله بغداد، دبی و نجف انجام می شود.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.