به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز پنجشنبه اظهارداشت: ماموران انتظامی ایرانشهر با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو، قصد جابه جایی مواد مخدر از این شهرستان و انتقال آن به استان های مرکزی کشور را داشتند، مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران بامداد امروز با اشراف اطلاعاتی، این باند مسلح را در مسیرهای ارتباطی شهرستان ایرانشهر شناسایی و به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند که پس از ورود سوداگران مرگ به کمین، یگان های عملیاتی پلیس با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند.
وی با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو تویوتا حامل مواد مخدر، گفت: در این درگیری مسلحانه علاوه بر هلاکت یک قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار، 2 قاچاقچی دیگر نیز دستگیر و در بازرسی از خودروهای سوداگران، یک تن و 635 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، 2 قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به یک عملیات موفق دیگر پلیس گفت: ماموران انتظامی سراوان نیز پس از شناسایی و توقیف یک خودرو سبک حامل مواد مخدر در مسیر فرعی این شهرستان، 507 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را نیز در این رابطه دستگیر کردند.
وی افزود: با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس از آنان درخواست می شود هر گونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع انجام دهد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
3042** 6081 دریافت کننده: محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.