فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در 11 شهرستان و 6 منطقه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا سردار حسین معروفی صبح امروز در نشست‌خبری با اصحاب‌رسانه با محوریت بازسازی حجه‌الوداع پیامبر اعظم (ص) و واقعه بزرگ و وحدت آفرین غدیرخم، اظهار داشت: عید غدیر مرکز ثقل حقیقی وحدت بین شیعه و سنی در سراسر دنیا است که می‌تواند چراغ هدایتی برای مردم جامعه باشد.

وی افزود: مسئله غدیر در محتوا تنها متعلق به شیعیان نبوده و تمامی مسلمین جهان را در برمی‌گیرد و از هر بعدی به آن بنگریم انسجام و وحدت جهانیان را در آن مشاهده می‌کنیم .

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با شبیه دانستن عید غدیر خم به قطب‌نمایی برای هدایت جامعه عنوان کرد: این عید می‌تواند چراغ هدایتی برای همه مردم جامعه باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تبیین فلسفه و پیام غدیر ، توسعه آموزه های دینی و گسترش فرهنگ ولایت و تعمیق هویت دینی از مهمترین اهداف بازسازی واقعه غدیر خم محسوب می شود.

غدیر

وی خاطر نشان کرد: بمنظور ترویج فرهنگ بازسازی واقعه غدیر خم ، سپاه پاسداران وارد عمل شده و در 215 نقطه کشور حادثه حجه الوداع را برگزار می کند .

سردار معروفی اذعان داشت: از سخنرانان و علمای برجسته تقریبی سطح کشور برای سخنرانی در مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در ایرانشهر و زاهدان ،دعوت به عمل آمده است .

وی فضاسازی لازم برای اطلاع رسانی واقعه غدیر خم در شهر زاهدان را مطلوب دانسته و عنوان کرد: در حاشیه حرکت‌های بازسازی دو اقدام خدمات‌دهی عمومی در حوزه سلامت و بهداشت توسط بسیجیان و راه اندازی ایستگاه های صلواتی مردمی را پیش‌بینی کرده ایم و تمامی اقدامات برای رقم زدن حرکت غنی فرهنگی صورت گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.