غلامرضا یاوند عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در زاهدان اظهار داشت: گرچه سیستان و بلوچستان به عنوان استانی محروم تلقی می شود اما ظرفیت های بسیاری دارد که باید از آنها استفاده کرد.
وی ادامه داد: انگیزه مدیران این استان برای کار و تلاش اصلی ترین ظرفیت معنوی آن محسوب می شود که سفرهای استانی نیز برای بهره گیری از این ظرفیت ها و رصد مشکلات و رفع آنها انجام می شود.
وی افزود: همچنین یکی دیگر از اهداف اصلی سفرهای استانی بررسی قوانین و مقررات حوزه خدمات رسانی به ایثارگران و نیز توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور تصریح کرد: اشتغال یکی از مشکلات عمومی در کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان است و نباید برای برآورده کردن این مشکل تنها به ظرفیت های دولتی تکیه کرد.
عباسی خاطرنشان کرد: برنامه های خوبی در برنامه ششم توسعه برای ایثارگران پیش بینی شده اما برخی نارسایی ها نیز در آن وجود دارد که در سفرهای استانی به دنبال آن هستیم تا این نواقص را بررسی و برطرف کنیم.
به گزارش ایرنا غلامرضا یاوند عباسی امروز/سه شنبه/ به منظور شرکت در گردهمایی مشاوران امور ایثارگران و معاونان توسعه منابع انسانی دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است.
سیستان و بلوچستان با تقدیم بیش از 2 هزار شهید، چهار هزار جانباز و 500 نفر آزاده نقش خود را در تحکیم ارزش های انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کرده است.
7311**3213خبرنگار: اسماعیل مرادقلی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.