به گزارش ایرنا حجت الاسلام جواد رحمانی در خطبه های نماز عید سعید قربان بیان کرد: عظمت و بزرگی خداوند در ایام مناسک حج و حضور پرشکوه اقشار امت اسلام در آئین های اسلامی به نمایش گذاشته می شود.

* مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز در خطبه های نماز عید سعید قربان با تبریک این عید سعید به امت اسلامی از کمبود و نبود آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و کوتاهی های انجام شده در اجرای پروژه آبرسانی از کارواندر به خاش انتقاد کرد.
وی ادامه داد: در ایام عید قربان امیدواریم به توصیه های بهداشتی توجه شود و مردم به خریداری دامهای سالم و نگهداری گوشت در شرایط سالم اهمیت بدهند.
وی از تلاش های مسئولان در جهت تامین امنیت قدردانی کرد.
مدیرحوزه علمیه مخزن العلوم اهل سنت خاش نیز در خطبه های نماز عید قربان بیان کرد: غفلت، دوری از خداوند و گرفتار شدن در گناهان سبب شکل گیری بداخلاقی ها در جامعه شده امیدوار هستیم با توبه و بازگشت بتوانیم زمینه اصلاح خود و امت اسلامی را پدید بیاوریم.
مولوی محمد گل ریگی افزود: انجام اعمال خوب و شایسته توسط افراد با ایمان و توحیدی رسیدن به کامیابی در دنیا و آخرت را برای زنان و مردان مومن و مسلمان تضمین می کند.
وی بیان کرد: بندگی مخلصانه و توام با عافیت و سلامتی و در کمال محبت، ایثار، اکرام یکدیگر و صلح و سازش از اثرات ایمان و پیروی صحیح از دستورات خدای متعال و سیرت رسول ص بوده که این همه خوبی ها شایسته امت اسلامی هستند تا زمانی که حق الله و بندگان خداوند را ادا کنند.
وی تاکید کرد: ظلم به بندگان خداوند برای انسان خسارت در دنیا و آخرت به بار می آورد.
مولوی ریگی از افراد سارق و خلافکار خواست دست از کرده های زشت خود بردارند و بیش از این امنیت و آرامش مردم را سلب نکنند.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.