ایوب درویشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل جاده های دسترسی به مزارع به طول 30 کیلومتر با اعتبار هفت میلیارد و 33 میلیون ریال، سیستم های آبیاری نوین در سطح 73 هکتار با 6 میلیارد ریال، احیاء و مرمت بندسارها با حجم 83 هزار متر مکعب با یک میلیارد و 303 میلیون ریال، است.
وی بیان کرد: ساخت استخر ذخیره آب، پوشش انهار سنتی به طول یک کیلومتر با 333 میلیون ریال و ساخت سردخانه و عمل آوری ماهی و میگو از دیگر طرح های افتتاح شده هفته دولت در چابهار بود.
وی افزود: همچنین راه پنج روستای شهرستان چابهار همزمان با هفته دولت آسفالت شد.
وی ادامه داد: این طرح ها شامل بهره برداری از راههای روستایی بخش مرکزی چابهار با اعتباری افزون بر 19میلیارد ریال، بهره برداری از راه روستایی گومازی سنجر، با اعتبار 44 میلیارد ریال، بهره برداری از سه راه روستایی بخش مرکزی به طول ١٠ کیلومتر و اعتبار 55 میلیارد ریال، 30 کیلومتر راه دسترسی به مزارع کشاورزی با اعتبار هفت میلیارد و 600 میلیون ریال و بهره برداری از راه روستای الدادزهی بخش پلان به نوبندیان، است.
فرماندار چابهار گفت: در مجموع 69 پروژه عمرانی، بهداشتی درمانی، تولیدی و اشتغالزایی، کشاورزی، مسکن مدد جویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، عمران شهری و روستایی، شیلاتی و آموزشی با اعتبار 317 میلیارد و 113 میلیون ریال همزمان با هفته دولت در چابهار به بهره برداری رسید.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**3213خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.