محمد اکبر چاکرزهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه 63 کیلو ولت برق با 70 میلیارد ریال اعتبار در بخش مرکزی خاش، اجرای 30 میلیارد ریال پروژه شهرداری شامل بهسازی معابر، ایجاد تاسیسات فرهنگی، بهبود محیط شهری، نصب چمن مصنوعی و سایت دفن زباله و جایگاه سوختی چاوش با اعتبار 12 میلیارد ریال طرح های افتتاح شده امروز این شهرستان را تشکیل می دهند.
وی بیان کرد: 60 پروژه در بخش های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.
**99 درصد جمعیت سیستان و بلوچستان از نعمت برق برخوردار هستند
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای سیستان و بلوچستان در آیین افتتاح پروژه 63 کیلو ولت اسلام آباد خاش گفت: با اقدامات صورت گرفته 99 درصد از جمعیت استان از نعمت برق برخوردار شده اند.
محبعلی جاهد بیان کرد: افزون بر 20 پروژه شاخص برق با اعتبار 6 هزار و 230 میلیون ریال در دستور کار دولت قرار دارد که این طرح ها در آستانه بهره برداری است.
وی ادامه داد: با تلاش مسئولان نظام در دولت تدبیر و امید تا کنون 14 پروژه برق رسانی با اعتبار هزار و 980 میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان اجرا شده است.
به گزارش ایرنا شهرستان 173 هزار نفری خاش از 2 شهر خاش و نوک آباد، سه بخش نوک آباد، مرکزی و ایرندگان و 11 دهستان تشکیل شده و در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - زاهدان - میلک واقع شده است.
دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
7310**3213خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.