مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور مستقر در زاهدان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قطار مسافری زاهدان - اصفهان شرکت خلیج فارس با پنج واگن چهار تخته درجه یک و ظرفیت 220 نفر امروز ساعت 11:30 با قرار گرفتن در مسیر به مقصد اصفهان حرکت کرد.
مجید ارجونی افزود: تمام ظرفیت واگن های قطار زاهدان - اصفهان امروز تکمیل بوده و برای هفته آینده نیز شمار زیادی بلیط رزرو شده است.
وی گفت: از این پس یک هفته در میان قطار زاهدان - اصفهان روزهای سه شنبه و چهارشنبه و روزهای پنجشنبه و جمعه در این مسیر تردد می کند.
وی افزود: حرکت این قطار ساعت 11:20 از اصفهان به مقصد زاهدان و روز بعد ساعت 11:30 از زاهدان به مقصد اصفهان است.
مدیرکل راه آهن جنوب شرق اظهار داشت: هر واگن این قطار 44 نفر ظرفیت دارد و هر بلیط آن با قیمت 722 هزار و 500 ریال فروخته می شود.
ارجونی افزود: مدت زمان حرکت قطار زاهدان - اصفهان از مبدا تا مقصد 18 ساعت است.
وی گفت: متقاضیان سفر با قطار در مسیر ریلی زاهدان - کرمان - یزد - اصفهان و برعکس می ‌توانند با مراجعه به مراکز فروش مجاز و یا سایت راه ‌آهن نسبت به خرید بلیط های مورد نیاز خود اقدام کنند.
به گزارش ایرنا قطار زاهدان- اصفهان دیروز از اصفهان عازم زاهدان شده بود و امروز مسافران زاهدانی را به مقصد اصفهان انتقال داد.
راه آهن جنوب شرق با مسیر ریلی زاهدان - تهران به طول هزار و 600 کیلومتر در سال 1390 به بهره برداری رسید و این مسیر ریلی با داشتن 2 خط عریض و استاندارد، اتصال ریلی به کشور پاکستان و قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شرق به غرب که سبب اتصال کشور های پاکستان و شبه قاره هند به ترکیه، اروپا و آسیای مرکزی شده از اهمیت بین المللیِ ویژه ای برخوردار بوده و مورد تایید سازمان اکو و اسکاپ نیز قرار دارد.
دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
3042**3213خبرنگار: محدثه حیدری گرجی**انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.