به گزارش ایرنا امام جمعه خاش در آیین تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه این شهرستان بر ضرورت اهمیت دادن به اهداف، انجام وظیفه و وجدان کاری در مسیر خدمتی کارکنان دولت تاکید کرد.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: ویژگی برتر کارمند نمونه و موفق این است که با صداقت و با تمام قوت پای کار باشد.
وی فراگیری آموزشها و نحوه برخورد با ارباب رجوع را دارای اهمیت خواند و بر ضرورت انجام کارها و خدمات تخصصی، و از روی علم و آگاهی تاکید کرد.
فرماندار خاش نیز در این آیین گفت: مدیران و کارکنان دولت با فروتنی، تواضع و تلاش های صادقانه باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند.
محمداکبر چاکرزهی اظهار داشت: اقدامات ارزشمند و حضور موثر و مجاهدانه کارکنان دولت در جامعه سبب گشوده شدن گره از مشکلات مردم می شود.
وی افزود: دولت برخواسته از مردم بوده، لذا توصیه ما به کارکنان و دولتمردان این است که با همه توان برای مردم خدمت کنند.
وی بیان کرد: در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید و سایر دولتهای نظام جمهوری اسلامی کارهای ارزشمند برای تامین نیازهای جامعه و رفع مشکلات مردم منطقه انجام شده که در مقایسه با سالهای قبل از پیروزی انقلاب دارای برجستگی و شاخص های ممتازی است.
فرماندار خاش بیان کرد: برخورد و ارتباط درست با مردم و ارائه راهنمایی های کلیدی سبب بهبود در امور، تحقق اهداف انقلاب، تقویت وحدت، همگرایی، امید و نشاط در جامعه می شود.
به گزارش ایرنا در جشنواره شهید رجایی خاش معاونان سیاسی و عمرانی فرماندار، کارشناسان دفتر سیاسی، انتخابات و روابط عمومی فرمانداری، مدیران ادارات برق، منابع طبیعی و ثبت احوال به عنوان مدیران و کارکنان نمونه معرفی و از کارکنان بسیجی و نمونه سایر ادارات و نهادها تجلیل به عمل آمد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3213خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.