فرمانده انتظامی ایرانشهر از شناسایی و دستگیری یک شرور مسلح توسط مأموران پلیس امنیت این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در راستای برخورد با جرایم خشن، با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

جلیلیان افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی، وی را قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کند در مخفیگاهش در شهر ایرانشهر دستگیر کردند.
 
وی با اشاره به سابقه نزاع و درگیری متهم و همکاری با قاچاقچیان در حمل مواد مخدر تصریح کرد: در بازرسی از مخفی‌گاه این شرور، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و مهمات متعلقه، ۴ دستگاه بی‌سیم غیر مجاز، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز بدون پلاک و مشخصات، به‌ همراه مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
 
 فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی ایرانشهر خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می‌کند و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده فعالیت‌های مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰، پلیس را مطلع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.  
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.