فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری چهار سوداگر مرگ با یک تن و ۱۶ کیلوگرم مواد افیونی توسط تیم‌های عملیاتی پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری ضمن تایید این خبر اظهار داشت: یگان‌های عملیاتی شهرستان‌های"سیب سوران"، " نیمروز" و "زاهدان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو، مواد مخدر را از مناطق مرزی به داخل استان منتقل و از آنجا به عمق کشور حمل می‌کردند، شناسایی کردند.
 
قنبری افزود:تیم‌های اطلاعاتی پلیس، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در محور‌های فرعی"سراوان- سیب سوران" با چهار دستگاه خودرو در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس، با آن‌ها درگیر شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حدود یک ساعت درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح گفت: در این عملیات مسلحانه، با آتش پر حجم تیم‌های عملیاتی پلیس، یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و چهار قاچاقچی دیگر به همراه دو قبضه سلاح کلاش، و مقادیری مهمات مربوطه دستگیر شدند.
 
سردار قنبری در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از چهار خودرو متعلق به اعضای این باند مسلح، ۵۹۷ کیلوگرم تریاک و ۴۱۹ کیلوگرم هروئین کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:نیروی‌انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باند‌های توزیع کننده موادمخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.