رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ 20میلیارد و 830 میلیون ریال کرده بود خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزئیات این خبرگفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی به هویت ر- گ اقدام به فروش مال غیر، از طریق فروش، اجاره و رهن واحدهای مسکونی کرده است، تحقیقات پلیس جهت بررسی موضوع و دستگیری این کلاهبردار آغاز شد. 

وی افزود: کارآگاهان پلیس در تعاقب پایش های اطلاعاتی دریافتند متهم پس از هر معامله و تنظیم قرارداد با طرفین و قبل از نقل و انتقال قطعی برابر مفاد قرارداد و مبایعه نامه اقدام به فروش و واگذاری همان ملک به فرد دیگری با در دست داشتن مدارک مالکیت کرده است. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی این کلاهبردار را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متهم در بازجویی های تخصصی به هشت فقره کلاهبرداری به مبلغ 20 میلیارد و 830 میلیون ریال اعتراف کرد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد و در پایان سخنان خود از شهروندان خواست در هنگام معامله مدارک و اسناد را به صورت عینی بررسی و از اعتماد بی جا به افراد ناشناس و سودجو پرهیز کنند تا دچار مشکلاتی از این قبیل نشوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.