مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: مطالعات اولیه اجرای طرح مجتمع آبرسانی 69 روستای بخش لاشار در سیستان و بلوچستان و اجرای شبکه توزیع آبرسانی 25 روستای پایین دست سد خیرآباد انجام شده ، اسناد مورد نیاز تهیه شده و برای اجرا نیاز مند تامین و تخصیص اعتبار است.

عبدالاحد ریگی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: دو پروژه مجتمع آبرسانی 69 روستای بخش لاشار و شبکه توزیع طرح مجتمع آبرسانی 25 روستای پایین دست سد خیرآباد در اولویت کار شرکت آب و فاضلاب روستایی استان‌ قرار گرفته و مطالعات  آن انجام شده و پس از تهیه اسناد مورد نیاز برای تخصیص اعتبار به تهران ارسال شده است .

وی افزود: اجرای طرح مجتمع آبرسانی 69 روستای بخش لاشار 155 میلیارد تومان و  اجرای شبکه توزیع طرح مجتمع آبرسانی 25 روستای پایین دست سد خیرآباد 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به دلیل بالا بودن میزان اعتبارات مورد نیاز ، تامین آن از اعتبارات استانی ممکن نبوده و باید از طریق دفاتر موجود در تهران تامین شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: مصوبات این دو پروژه باید از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تعیین شود ولازم است پروژه مجتمع آبرسانی 69 روستای بخش لاشار طبق ماده 56 قانون الحاق ابلاغ شود تا بتوانیم برای انجام مناقصات لازم اقدام کنیم‌. 

 وی افزود: در حال حاضر 12 پروژه مجتمع آبرسانی روستایی و 59 پروژه آبرسانی تک روستایی در حال اجرا داریم که این 59 پروژه 211 روستا را تحت پوشش قرار می دهد.

ریگی در ادامه گفت: مطالعات اولیه 5 مجتمع آبرسانی در استان انجام شده و با تخصیص اعتبار آماده اجراست .

این مسوول خاطر نشان کرد: 118 میلیارد تومان قرارداد آبرسانی طی 40 روز اخیر در روستاهای استان منعقد شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.