اله نظر شه بخش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شرکت ها در 21 گرایش در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن، مسکن، سهام عدالت، آموزش، حمل و نقل، و تعاونی های دانش بنیان فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: بیشترین تعداد تعاونی های نام نویسی شده در جشنواره به ترتیب در بخش های تامین نیاز صنوف خدماتی، کشاورزی و صنعتی است.
وی برخورداری از تراز مالی مثبت، وجود کمترین میزان نارضایتی از تعاونی، مدیریت مشارکتی، دارا بودن استاندارد های لازم در ساختار و اداره تعاونی، برخورداری از حد مطلوب و مناسب خدمات و تولید را از جمله ویژگی های مهم تعاونی ها برای حضور در دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی های لازم از سوی تیم داوری، تعاونی های برتر از بین تعاونی های شرکت کننده در جشنواره انتخاب و در هفته تعاون امسال تجلیل خواهند شد.
به گزارش ایرنا جشنواره تعاونی های برتر استانی هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریور با هدف تشویق تعاونگران برتر در سیستان و بلوچستان همگام با سایر استان ها برگزار می شود و منتخبان به جشنواره کشوری معرفی می شوند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.