به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه در این مراسم که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، اظهار داشت: امروز یک مجاهد از سمت فرماندهی سپاه زاهدان تودیع و مجاهد دیگر برای ادامه دادن راه وی معارفه شد.
سردار پاسدار حسین معروفی افزود: انجام رسالت به بهترین نحو مهمترین ویژگی مدیران در نظام جمهوری اسلامی است که نیروهای سپاهی نیز بر اساس تکلیف برای انجام بهینه رسالت محوله تلاش می کنند.
وی ادامه داد: مکتبی، انقلابی و مردمی بودن سه ضلع سپاه پاسداران محسوب می شود و مهمترین ماموریت این نهاد مردمی، نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه یک نهاد صرفا نظامی نیست که فقط در چارچوب پادگان ها تعریف شود بلکه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هر زمانی که احساس کند کشور در خطر است برای مقابله با تهدید وارد میدان می شود.
سردار معروفی اظهار داشت: سپاه اهل معامله و محافظه کاری نیست، غیرت دارد و از کنار ناملایمات و سختی مردم به راحتی نمی گذرد.
وی افزود: در حالی که دشمن برای تحریم سپاه قانون تصویب می کند یک عده در درون کشور با بی انصافی تمام این نیروی مردمی را مورد هجمه قرار می دهند.
وی ادامه داد: سپاه در کنار فعالیت های نظامی برای سازندگی کشور و تحقق بیانات رهبری در رابطه با محرومیت زدایی تلاش جدی دارد و در حال اجرای پروژه های مختلف اقتصاد مقاومتی است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه و قرارگاه قدس کمر همت بسته اند تا امسال چندین برابر سال 95 برای توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان کار کنند.
سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
3042** 6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.