حجت الاسلام علی موحدی راد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 140 میلیارد ریال در این مدت به سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین در استان پرداخت شده است.
وی افزود: بر اساس دستور بانک مرکزی تا کنون برگشت سپرده های مشتریان موسسه مالی و اعتباری کاسپین در چند مرحله انجام شده است.
وی ادامه داد: در مرحله نخست سپرده مشتریانی با موجودی تا سقف 100 میلیون ریال، در مرحله دوم مشتریانی با موجودی تا سقف 200 میلیون ریال و الان نیز به مشتریانی با موجودی تا سقف 500 میلیون ریال در حال برگشت است.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: همچنین براساس دستور بانک مرکزی 10 درصد از پول مشتریان در موسسه کاسپین باقی می ماند تا این افراد مشتری این موسسه به حساب آیند.
موحدی راد تصریح کرد: الان روزانه 15 میلیارد ریال پول برای پرداخت به مشتریان موسسه مالی و اعتباری کاسپین در اختیار شعبه مرکزی و شهید قلنبر این موسسه در زاهدان قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون نشست های متعددی با استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار زاهدان در رابطه با موسسه مالی و اعتباری کاسپین برگزار شده است.
وی بیان کرد: نماینده دادستان در موسسه مالی و اعتباری کاسپین حضور دارد و شکایات مردم را در این رابطه دریافت می کند.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: بین 10 تا 12 هزار نفر از مردم سیستان و بلوچستان در موسسه مالی و اعتباری کاسپین سپرده دارند.
سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.
این استان دارای 19 شهرستان است و افزون بر 1300 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.
3042** خبرنگار و انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.