به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد باقری روز دوشنبه در همایش بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد و بیش از 16 آیه در قرآن وجود دارد که می توان این شعار را از این آیات استنباط کرد.
وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون هزاران نفر در سراسر جهان و از جمله ایران اسلامی توسط آمریکا و ایادی استکبار به شهادت رسیده اند.
وی افزود: کشتارهای مسلمانان در جهان و منطقه خاورمیانه توسط داعش و جریان های افراطی به رهبری آمریکا و قدرت های استکباری انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکای خونخوار در منطقه در تلاش است تا به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.
مدیر حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان گفت: وحدت و همدلی آحاد جامعه اسلامی در تمامی دنیا یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
حجت الاسلام باقری اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا شیعه و سنی را در مقابل یکدیگر قرار دهد.
وی ادامه داد: تمامی مسلمانان باید نسبت به این راهبرد استکبار جهانی هوشیار باشند.
وی افزود: جریان ها و گروههای سیاسی با افکار متفاوت سیاسی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی باید متحد و همصدا باشند.
وی بیان کرد: هیچ اصول گرا و اصلاح طلبی که دل در گروه نظام، آب و خاک ایران اسلامی داشته باشد نیست که آمریکا را متجاوزگر نداند.
مدیر حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از ظرفیت های موجود کشور از جمله رهبری، شورای نگهبان، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، نهاد ریاست جمهوری، سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی و امنیتی و شهدای حرم برای مقابله با برنامه های استکباری آمریکا یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
حجت الاسلام باقری اظهار داشت: آمریکا داعش، طالبان، القاعده و گروههای تکفیری را برای مقابله با اسلام در جهان و منطقه پرورش داد.
3213**خبرنگار و انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» ملاحظه کنید. @irnazaheda
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.