به گزارش ایرنا مجتبی شجاعی یکشنبه شب در دیدار با ساکنان نقاط روستایی شوگه، تلگزی، کارواندر، شریف آباد، چاهکان و حبیب آباد دشت آبخوان و بازدید از پروژه های مختلف در این مناطق اظهار داشت: اولویت مهم در بودجه امسال تکمیل کردن پروژه های نیمه تمام و زیرساختی و توجه به نقاط محروم و دور افتاده است.
وی ادامه داد: کار برق رسانی به دورترین نقطه روستایی حوزه بخش مرکزی در منطقه تیغ آب در حوالی ایرانشهر، اجرای بیش از 20 کیلومتر شبکه برق رسانی برای ساکنان روستایی در آپک سیاهان و غیره نمونه های شاخصی از اقدامات ارزشمند دولت در این منطقه است.
وی با قدردانی از تلاش ها و حمایتهای استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی، فرماندار و مدیران خاش در خصوص اجرای پروژه آبرسانی دشت آبخوان که بخشی از این مجتمع پارسال با هزینه 45 میلیارد ریال و برخورداری مردم هشت روستا از نعمت آب شرب به بهره برداری رسید بیان کرد: فاز دوم این پروژه بزودی با حضور مقامات استانی و محلی و با هزینه بالای 90 میلیارد ریال و بهره مندی خانوارهای 26 روستا از نعمت آب شرب کلنگ زنی می شود.
بخشدار مرکزی خاش گفت: در بازدیدهای میدانی و شناخت از مشکلات مردم منطقه پروژه های شاخص و اولویت دار در برنامه بودجه بندی قرار می گیرند که پس از تصویب و تامین اعتبار به مرحله اجرا در می آیند.
شجاعی از خدمات خوب اداره برق خاش به روستاییان سخت کوش در این بخش قدردانی کرد و گفت: اجرای حدود 45 پروژه با هزینه 150 میلیارد ریال در بخش مرکزی خاش در مدت 9 ماه انقلابی بزرگ در مبحث خدمت رسانی است.
وی افزود: در بخش مرکزی خاش ادارات جهاد کشاورزی، بهداشت، آموزش و پرورش، منابع طبیعی، برق، راه، آب و فاضلاب روستایی و غیره به شکلی ایده آل پای کار آمده اند و خدمات شایسته ای به مردم ارائه می دهند.
وی ادامه داد: برای حل مشکلات گردشگری، کشاورزی، عمران روستایی، بهداشتی، آموزشی، برق، طرح های هادی روستایی و آبخیزداری، اقتصادی و معیشتی، امنیتی، راهسازی، آب شرب و تامین آب کشاورزی در مناطق کارواندر، دشت آبخوان شامل شریف آباد، رحمت آباد و چاهکان و شوگه، تلگزی، خان بی بی، کروجی و غیره تصمیم گیری شد.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3213خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی**انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.