مجتبی شجاعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سه کودک اهل شهر خاش حوالی ساعت 12 و 30 دقیقه امروز بدون اطلاع خانواده های خودشان از منزل خارج شدند.
وی بیان کرد: ساعت 17 امروز نهادهای امنیتی، انتظامی و امدادی پس از اطلاع از گم شدن این سه کودک پای کار آمدند.
وی افزود: کنجکاوی و شیطنت این سه کودک شهرنشین خاش سبب نگرانی خانواده هایشان شد.
وی گفت: با توجه به اینکه در سابقه این کودکان بازی گوشی بوده، خانواده ها کمتر نگران تاخیر بازگشت آنها از تفریح و سرگرمی به منزل شدند.
وی ادامه داد: فاصله 10 کیلومتری روستای شوگه تا شهر خاش و وجود رودخانه ها، تپه ها، گذرگاه های سنگلاخی و شدت گرما نگرانی خانواده های این کودکان را تشدید کرد.
بخشدار مرکزی خاش گفت: پس از چند ساعت جستجو و تلاش خانواده های آنان و پیگیری از طریق ساکنان روستاهای همجوار مشخص شد این کودکان کنجکاو به سمت چشمه جوژک رفته و پس از آب تنی در حوض به سمت شهر خاش حرکت کردند.
شجاعی اظهار داشت: خانواده های این کوکان به همراه شماری از مردم روستای شوگه بخش مرکزی خاش پس از ساعت ها با پای پیاده، موتور سیکلت و خودرو در مسیر های سخت گذر، رودخانه، دره و کوه به دنبال پیدا کردن آنها بودند که در نهایت ساعت 18 کودکان را یافتند.
به گزارش ایرنا شهرستان 173 هزار نفری خاش از 2 شهر خاش و نوک آباد، سه بخش نوک آباد، مرکزی و ایرندگان و 11 دهستان تشکیل شده و در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - زاهدان - میلک واقع شده است.
7310**3213خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.