عبدالرحیم کردی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد چابهار برای برگزاری رقابت های بین المللی کشتی آزاد کمتر از 10 میلیارد ریال هزینه کرده است، اظهار داشت: علاوه بر معرفی چابهار در سطح ملی و بین المللی، این منطقه بیش از 15 میلیارد ریال از محل تبلیغات کسب درآمد کرده است.
وی افزود: تبلیغات سوء برخی شبکه های اجتماعی درخصوص هزینه های میلیاردی برای برگزاری رقابت های بین المللی در چابهار نادرست است.
وی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار برای توسعه زیرساخت های ورزشی و تامین تجهیزات رشته های مختلف فعالیت های خوبی را انجام داده است.
وی با بیان اینکه برگزاری رقابت های ملی و بین المللی به معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور کمک شایانی می کند، خاطرنشان کرد: حضور 18 تیم کشتی از 15 کشور نشان از امنیت و آرامش بالای این منطقه است.
وی افزود: هم اینک بیش از 20 هزار مترمربع فضای مختلف ورزشی در محدوده منطقه آزاد در حال ساخت است که همزمان با برگزاری رقابت های کشتی سالن ورزشی 2 هزار نفری با اعتبار 170 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: برای نخستین بار چابهار با برگزاری رقابت های بین المللی تیتر یک رسانه ها شده که این نوید دهنده حضور سایر فدراسیون ها و ورزشکاران ملی در این منطقه است.
کردی تعامل بیشتر فدراسیون های مختلف را با منطقه آزاد چابهار خواستار شد و خاطرنشان کرد: توسعه اقتصادی و اجتماعی با توجه به رشته های ورزشی بهتر محقق می شود.
وی گفت: وظیفه منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار فراهم کردن زیرساخت های ورزشی برای ورزشکاران است تا بتوانند نقش مهمی در حمایت از ورزش سیستان وبلوچستان و به ویژه این شهرستان داشته باشند.
وی از تمامی عوامل برگزار کننده فدراسیون کشتی، دبیرخانه مناطق آزاد، مسئولان محلی چابهار و قشرهای مختلف مردمی در هر چه بهتر برگزار کردن رقابت های بین المللی کشتی آزاد قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) روز چهارشنبه با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با شرکت 15 کشور در سالن ورزشی وَرنا منطقه آزاد چابهار برگزار شد.
شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**3213خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.