به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه اظهار داشت: یازدهم اردیبهشت ماه سالجاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر آدم ربایی مردی 27 ساله در یکی از خیابان های شهرستان چابهار، تیم های اطلاعاتی و کارآگاهان پلیس بررسی های گسترده و تخصصی را آغاز کردند.
وی افزود: آدم ربایان پس از ربایش این فرد در تماس با خانواده وی، دریافت مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای آزادی اش را خواستار 2شدند.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس در پایش های میدانی و انجام اقدامات تخصصی، سرنخ هایی از یک موتور سوار در زمان ربایش به دست آوردند و در تعاقب اشراف اطلاعاتی هویت این فرد را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در چابهار وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این فرد در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به ربایش جوان 27 ساله با همکاری 2 نفر دیگر و سرکردگی یک سارق حرفه ای اعتراف کرد.
سردار رحیمی افزود: ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه با شناسایی محل نگهداری فرد ربوده شده، ضمن دستگیری 2 متهم دیگر پرونده، گروگان را نیز آزاد کردند.
وی ادامه داد: عامل اصلی این آدم ربایی یک تبعه کشور پاکستان بوده که پس از وقوع جرم مدام محل اختفای خود را تغییر داده است.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس این فرد را روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه در چابهار دستگیر و در بازرسی از محل اختفای این آدم ربا، یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه و مقادیری مواد مخدر را کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این متهم حرفه ای و سابقه دار در تحقیقات کارآگاهان پلیس ضمن ربایش این فرد به ارتکاب 2 فقره قتل مسلحانه در کشور پاکستان و درگیری و تیر اندازی به سمت پلیس پاکستان اعتراف کرد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.
شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3042** دریافت کننده و انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.