به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز عید فطر در مصلی المهدی زاهدان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از گذشت 12 روز از حمله تروریستی تهران با شلیک 6 فروند موشک به مقر داعش در سوریه جوابی سخت و دندانشکن به آنان و حامیانشان داد.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: این عملیات موفق سبب شد تا رسانه های غربی و صهیونیستی پیام این عملیات را فراتر از تنها داعش تحلیل و توصیف کنند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: این اقدام نشان داد که ایران اسلامی در مقابل تهدیدها و ترقه بازی های کوچک پاسخ های بزرگ و محکمی می دهد.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که در قبال منافع حیاتی خود هیچ انعطافی در مقابل دشمنان ندارد.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: این اقدام افتخار آمیز سپاه پاسداران انقلاب جای تشکر و قدردانی دارد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین از عملیات مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در جنوب این استان (چابهار و قصرقند) که سبب ریشه کن شدن اشرار و تروریستها از این منطقه شد قدردانی کرد.
عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه های نماز عید فطر گفت: هم اینک زائرسرای سیستان و بلوچستان در جوار مرقد مطهر ثامن الحج(ع) در مشهد مقدس در حال احداث بوده که تسریع فرایند ساخت و ساز نیازمند کمک های مردمی است.
مردم مومن زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان صبح امروز/دوشنبه/ با حضور در مصلی بزرگ المهدی این شهر نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.
7311**6081 خبرنگار: اسماعیل مرادقلی** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.