علی اصغر جمشید نژاد روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور در این راهپیمایی عظیم از یکسو اتحاد و همدلی خود با یکدیگر و نظام جمهوری اسلامی و از سوی دیگر طرفداری شان از مظلومان را نشان دادند.
وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل(ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است پیام های بسیاری برای جهانیان دارد.
وی ادامه داد: مردم در تمام نقاط جهان حتی در کشورهایی که دولت آنان مخالف این گونه حرکات است به میدان نبرد علیه ظالمان آمده و از مردم مظلوم فلسطین و سایر ملت هایی که مورد ظلم قرار گرفته اند حمایت می کنند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان حضور مستمر و همه ساله مردم در راهپیمایی روز قدس را نشانه جدیت و انزجار آنان از استکبار جهانی دانست.
وی با اشاره به تحرکات اخیر مزدوران و مستکبران در ایران اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با توصیف این تحرکات به ترقه بازی ثابت کردند که امکان آسیب زدن به نظامی مستحکم ایران وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: حضور همه آحاد مردم از هر مذهب، پیشه و سن و سالی در این مراسم، نشان دهنده اهمیت ارزش های انقلاب اسلامی برای آنان است.
به گزارش ایرنا مردم مومن و روزه دار زاهدان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) یه عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است بار دیگر به خیابان ها آمده و پیام انزجار از ظالمان و حمایت از مظلومان را سر دادند.
7311**3042 خبرنگار اسماعیل مرادقلی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.