به گزارش ایرنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به جوانان اعتماد دارند و براین اساس تاکید کرده اند درصورت بروز هر نوع اختلال در گفتمان انقلاب، جوانان در راستای حمایت از انقلاب «آتش به اختیار» هستند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب از دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرده اند و از آنان خواسته اند تا هرگاه در هسته مرکزی سازمانی احساس ضعف کردند «آتش به اختیار» بوده و در راستای رفع مشکل قدم بردارند.
امام جمعه زاهدان تشریح کرد: منظور رهبر معظم انقلاب از «آتش به اختیار» به جوانان دریافت، درک و هدف گیری صحیح نسبت به مسائل و حرکت در راستای حفظ دستاوردها و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان ادامه داد: بی توجهی به سخنان و اوامر رهبر معظم انقلاب در این زمینه سبب بروز مشکلات جدی خواهد شد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بنابراین با دانش کامل از جوانان به عنوان سربازان جنگ نرم یاد کرده اند.
امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: ولی فقیه به جوانان اعتماد کرده اند و درصورت بروز هر نوع اختلال در گفتمان انقلاب این جوانان در راستای حمایت از انقلاب «آتش به اختیار» هستند.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: منظور رهبر معظم انقلاب از این گفتمان به معنی قطع امید از ستادهای موجود نیست بلکه اگر نهادی رفتاری مطابق با گفتمان انقلابی و اسلامی نداشته باشد، تا زمان اصلاح این عملکرد باید جوانان به صورت خود جوش در راستای رفع عملکرد اشتباه اقدام کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردمی کردن فرهنگ دفاع از نظام مقدس اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی از ضرورت هاست که رهبر معظم انقلاب با خودجوش کردن حرکات مردمی به خصوص جوانان سعی در پشتیبانی از این رویه دارند.
امام جمعه زاهدان افزود: فرهنگ بخشنامه ای نمی تواند گفتمان انقلاب اسلامی را تثبیت کند بلکه این فرهنگ باید مردمی شود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: افسران جنگ نرم باید با هوشیاری و دانش اهداف درست را از غلط شناسایی کنند.
امام جمعه زاهدان با تقدیر از عملکرد مطلوب نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعات و سپاه پاسداران از شناسایی و مبارزه مستحکم با اشرار، منافقان و گروهک های تکفیری، شهادت سرباز گمنام امام زمان (عج) شهید «حسن عشوری» که روز چهارشنبه در درگیری با یک تیم تروریستی تکفیری در چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد را تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا پیکر مطهر شهید «حسن عشوری» پس از اقامه نماز جمعه از مصلی قدس تا میدان دادگستری زاهدان تشییع و سپس به منظور خاکسپاری در زادگاه این شهید به استان گیلان بدرقه شد.
7311**3213** 6081 خبرنگار: اسماعیل مرادقلی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.