ایوب درویشی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: اشرار مسلح گروهک تروریستی انصار الفرقان با حمایت مالی وفکری دشمنان ایران اسلامی سعی در ناامن کردن چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی جمهوری اسلامی ایران و بهترین منطقه اقتصادی استان سیستان وبلوچستان و کشور را دارند.
وی افزود: دشمن هیچوقت نمی خواهد ایران اسلامی به پیشرفت و توسعه برسد و همیشه از راههای مختلف خسارات و زیان به توسعه منطقه وارد می کند.
وی گفت: بندر چابهار همجوار با آب های اقیانوسی و متصل به آب های آزاد بهترین موقعیت اقتصادی، تجاری، گردشگری و کشاورزی را دارد و می تواند در آینده پس از تکمیل زیرساخت ها به قطب تجارت و اقتصاد منطقه تبدیل شود.
سرپرست فرمانداری ویژه چابهار ادامه داد: خوشبختانه سربازان گمنام امام زمان(عج) با هوشیاری و اقدام به موقع با بهره گیری از پشتیبانی قوی نیروی انسانی و تجهیزات کامل در عملیاتی سنگین و تبادل آتش از دو طرف موفق به متلاشی کردن گروهک تروریستی انصارالفرقان شدند.
درویشی گفت: تجهیزات کشف شده در این عملیات نشان از عزم گروهک تروریستی برای انجام عملیات های گوناگون و انفجار و کشتن آدم های بی گناه در مراسم مذهبی و ملی بود تا به سرمایه گذاران داخلی و خارجی بگوید که اینجا ناامن است و جای مناسبی برای فعالیت اقتصادی نیست.
به گزارش ایرنا، سربازان گمنام امام زمان (عج) در درگیری مسلحانه عصر دیروز /چهارشنبه/ در شهر چابهار پنج نفر از اعضای گروهک تروریستی را دستگیر و 2 نفر از آنان را به هلاکت رساندند.
در این درگیری یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات، جلیقه های انفجاری و ابزار آلات ترور و انفجار کشف و ضبط شد.
شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.