رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری زانتیا در ساعت 20 و 6 دقیقه دیشب در مسیر زابل - زاهدان حوالی پل شیله پنج نفر مصدوم شدند.
غلامعلی رفعت افزود: با اعلام این حادثه به مرکز فوریت های پزشکی بلافاصله سه تیم امدادی از پایگاههای اورژانس جاده ای سه راهی دشتک، تاسوکی و رامشار به محل حادثه اعزام و مصدومان را برای ادامه درمان به بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع) زابل منتقل کردند.
به گزارش ایرنا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل شهرستانهای پنج گانه سیستان شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال استان سیستان و بلوچستان را زیر پوشش دارد.
همچنین به گفته فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان برخورد 2 دستگاه موتور سیکلت در ساعت یک بامداد در مسیر روستای پزم در مسیر چابهار - کنارک در جنوب استان 2 کشته برجای گذاشت.
سرهنگ یدالله ستوده اظهار داشت: در این حادثه یکی از راکبان موتورسیکلت به دلیل انحراف با موتور سیکلت دیگر برخورد کرد که براثر شدت ضربه وارده هر2 راکب موتورسیکلت در دم جان خود را از دست دادند.
وی بیان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته سرعت و سبقت غیر مجاز، تجاوز و انحراف به چپ و توجه نداشتن به جلو بیشترین دلایل وقوع سوانح رانندگی در سیستان و بلوچستان است.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
7316**3213** خبرنگار: جهانی **انتشار دهنده: اکبرنوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.