به گزارش ایرنا، حمید چیت چیان روزیکشنبه در سفر به جنوب سیستان وبلوچستان پس از بازدید از برخی مناطق شهری وروستایی در جلسه جمع بندی این سفر در سالن جلسات پایگاه نیروی دریایی کنارک اظهار داشت: با دستور ویژه رئیس جمهوری شخصا به این منطقه عزیمت کردم تا مشکلات حوزه آب وبرق را رسیدگی کنم.
وی افزود: بزودی در جلسه هیات دولت مشکلات آب وبرق جنوب سیستان وبلوچستان را بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
وی بیان کرد: در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان از شهرستانهای سرباز و نیکشهر بازدید و از نزدیک با مردم دیدار و گفت وگو شد.
وزیر نیرو گفت: منکر وجود مشکلات نیستیم و همیشه دولت تدبیروامید خود را خادم مردم شریف می داند و خواسته های آنان را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.
استاندار سیستان وبلوچستان نیز از حضور وزیر نیرو و هیات همراه برای رسیدگی به مشکلات آب و برق سیستان وبلوچستان قدردانی کرد و گفت: توجه مسئولان و سفر به مناطق محروم نوید دهنده عزم جدی آنان برای پیگیری مشکلات است.
علی اوسط هاشمی افزود: تمامی مسائل و مشکلات جمع بندی شده و بصورت کارشناسی جهت حل مشکلات به وزارت نیرو و هیات دولت ارایه خواهد شد.
وی گفت: جمع بندی نهایی سفر وزیر نیرو به سیستان وبلوچستان به روز سه شنبه موکول شده است تا به خواسته های مردم درخصوص مشکلات آب و برق در جلسه چهارشنبه هیات دولت رسیدگی و منتج به نتیجه مثبت شود.
مدیران عامل شرکتهای آب و برق سیستان وبلوچستان نیز گزارشی از حوزه کاری و مسائل و مشکلات را مطرح کرده و خواستار رسیدگی به آنها شدند.
به گزارش ایرنا وزیر نیرو در سفر به شهرستان سرباز از سد پیشین و پست برق جکیگور نیز بازدید کرد و در جلسه شورای اداری و معتمدان نیکشهر مشکلات آب و برق جنوب سیستان وبلوچستان را مورد بررسی قرار داد.
وزیر نیرو به دستور مستقیم رئیس جمهوری به همراه استاندار سیستان و بلوچستان، شماری از مدیران کل استانی حوزه برق و آب صبح امروز یکشنبه وارد چابهار شد.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.