سرهنگ یدالله ستوده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در یکی از حوادث رانندگی ساعت 23 شب گذشته در کیلومتر 65 مسیر سرباز - ایرانشهر یک دستگاه وانت پیکان به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ خطرناک از مسیر خارج و واژگون شد.
وی ادامه داد: در این حادثه به علت شدت ضربه وارده 2 نفر مجروح شدند.
وی از حادثه رانندگی دیگری خبر داد و افزود: در حادثه برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه وانت پیکان در ساعت 21:20 در کیلومتر 49 مسیر ایرانشهر - دلگان به علت عدم توجه راننده پژو به جلو 2 نفر زخمی شدند.
وی اضافه کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته سرعت و سبقت غیر مجاز، تجاوز و انحراف به چپ و توجه نداشتن به جلو بیشترین دلایل وقوع سوانح رانندگی در سیستان و بلوچستان است.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه دیگر رانندگی تصریح کرد: این حادثه در ساعت 22:10 در کیلومتر 15 مسیر ایرانشهر - محمدان یک دستگاه سواری پژو 405 به دلیل عدم توجه به جلو با عابر پیاده برخورد که منجر به فوت وی شد.
سرهنگ ستوده اظهار داشت: همچنین در حادثه چهارم در ساعت22 در 195 کیلومتری مسیر ایرانشهر- بم یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توجه به جلو با یک نفر شتر برخورد می کند.
وی ادامه داد: در این حادثه به دلیل عدم توجه به جلو راننده پراید یک نفر از سرنشینان این خودرو کشته و چهار نفر نیز مجروح شد.
وی افزود: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در مسیر ایرانشهر - خاش سبب کشته شدن سه نفر از سرنشینان خودرو و زخمی شدن سه نفر دیگر شد.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**3213 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.